Men säg den lycka som varar!

Föga förvånande så har läget nu vänt.

Kände redan när jag var och tränade imorse att jag inte hade min vanliga ork, det jag brukar klara gick helt enkelt inte lika bra. Några timmar senare sitter jag nu här med värk i kroppen och är småfrusen. Huvudet är fortf vid sinnenas fulla bruk iaf så jag har börjat lite smått med praktikrapporten. Någon muskel eller sena vid höger skulderblad svider så jag får inte sitta så långa stunder som jag vill. Jag börjar fundera på att boka tid hos sjukgymnast för det har varit så ett tag nu och det stör mig. Behöver kanske ett träningsprogram för efter graviditeten är ju inte ryggmusklerna på topp precis, och inte är det dem jag brukar träna på gymmet heller tyvärr (mest för att jag inte hittat någon maskin som passar).

Mer illa än så är det faktiskt inte. Dagens stora plus är den lästa vikten hittills, 58.6! Därmed är jag nu under inskrivningsvikten på MVC och ligger ungefär där jag låg för ganska precis ett år sedan då vi bestämde oss för att ge oss på bebistillverkandet igen. Eftersom jag så sällan har min bebis med mig har jag ju ingen naturlig förklaring till varken lönnfethet eller kass kondis så det är kul med resultat på bägge punkter. 4 månader och 4 dagar till Grekland.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Sjukgymnast i all ära men spikmatta kan va ett alternativ till män som inte vill/kan massera när man vill/behöver :-)

2009-04-02 @ 17:16:18
Postat av: Stina

Grattis till vikten!! :)

2009-04-02 @ 18:12:10
URL: http://stinur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0