Glad påsk!


Med pyntet som Mio skapat och äggen som karlarna mina springer runt som yra höns för att hitta.

Viktor gjorde morgon vid 05.45 och eftersom jag haft natten så gick Mattias upp med honom. Jag fick en ovanligt god sovmorgon till 07.30 och frukosten framdukad, med både juice, ägg och kaffe, när jag sedan väcktes av två iskalla händer under täcket, men en kärleksförklaring som hette duga ändå och det var längesen sist.

Imorgon blir Viktor en del av det kyrkliga så tårtorna ska läggas ihop och enligt Mattias måste ju alla kakor provsmakas med...

Kommentarer
Postat av: Stina

Vilket gulligt pynt han har gjort!

Jag känner igen det där med någon som vill ha uppmärksamhet minst en gång i minuten, man blir ofta trött i huvudet tycker jag. Men roligt också såklart att de är så väldigt mycket mer "med" nu än förut. Fast som sagt, trött blir man. ;o) KRAM

2009-04-11 @ 21:34:46
URL: http://stinur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0