Girl power!


Har varit och hälsat på våra närmsta kompisar (4 mil bort) i deras mysiga hus och genast så blev jag så där äckligt kreativ! Pratade iofs redan på vägen dit om årets variant av blästerskydd till extraljusen men jag hade ju förstås tänkt tvätta hela bilen innan de sattes på plats, men men... Så möter någon en sexig 9-5:a med blommiga extraljus kan ni nog vara ganska säkra på att det är jag! Jag har tom hittat säkringen så att jag inte ska råka slå igång dem. Mattias har förresten bytt den dåliga stötdämparen så nu går det att köra som jag vill med.

Nej om man skulle ta och leta efter ett större skrivbord, eller en matta till köket, eller rent av bygga klart hela övervåningen nu ikväll?!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Ja gör hela övervåningen, det kan väl inte ta så lång stund.... :-)

Själv fikar jag en muffins och te. Har för övrigt städat och tvättat en miljon legobitar tillsammans med Edvin idag.

/Marianne

2009-04-05 @ 19:59:45
Postat av: Stina

Vad cool bilen blev! :)

2009-04-05 @ 22:10:23
URL: http://stinur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0