Ge mig ork och energi

Kl 9.30, lagom till fikarasten, var jag helt slut och efter fika och ett snabbt besök på apoteket för att inhandla nässpray så däckade jag hemma i min sköna säng kl 10.30 och slog sedan upp ögonen igen kl 13.05. Lunchen blev ett glas påskmust, ett päron och dygnets andra ipren.

Det blev alltså inte mycket till praktik idag och även om det var en sån dag då ingenting speciellt stod på agendan så känns det trist. Inte orkar jag skriva på rapporten heller för nu har jag varit vaken en halvtimme och vill bara lägga mig igen. Ingen feber som tur är. Golven är jätteskräpiga, den torra och oinvikta tvätten är ett ton ungefär och jag skulle vilja göra kycklinglasange med keso till middag... och förstås vara ute i solen och sedan ta nya tag med praktiken imorgon.

Kommentarer
Postat av: Catherine

Krya på dig! :)

2009-04-14 @ 14:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0