AprilApril!

Det där med många korta inlägg tycks inte generera i särskilt måna åsikter från läsarnas håll... eller också beror det på allt mitt skryt... Men jag tror att det beror på bildbrist så det ska det bli ändring på! Själv tittar jag mest efter bilder i andras bloggar.  

Idag har vi haft dopsamtal. Det gick sådär:
-Vilken psalm vill ni ha?
-Ehh...
-Vem av er vill be den här bönen som någon av föräldrarna brukar göra högt inför alla?
-Ehh... (det blev till sist Mattias och ja gkan inte minnas att det fanns någon sån bön när Mio döptes)
Vilka namn har ni valt att ge ert barn?
-Ehh...

Det var inte riktigt så pinsamt men sist jag var i kyrkan var antingen när Emil konfirmerades eller när Joel gick ut 9:an och det är oftast av sådana skäl jag gör det. Därmed har jag nästan ingen aning om vilka psalmer som sjungs vid vilken högtid osv. Minns inte ens vad "vi" sjöng när Mio döptes. Jag vet däremot vilka namn jag ska ge mitt barn, jag ville bara statuera ett exempel, som det så fint kallas.

Vad det är härligt med vår förresten! Jag får nästan lust att tvätta bilen, fast bara nästan eftersom den på lervällingsvägen här utanför skulle bli smutsig igen på nolltid. Och vi som ska ha dopfika här på påskdagen, det blir många som får skura sina bilar efter det, haha!

Bilder på mina fina, rena barn iaf:




Kommentarer
Postat av: Klara

Har du redigerat bilderna?

2009-04-02 @ 20:57:59
URL: http://www.impaktrecordings.com
Postat av: mormor

Vilka fina och glad "smågubbar" du har.

Hälsa med en puss på kinden.

2009-04-02 @ 21:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0