Vill ha!


Har kollat på gamla foton och känner att jag verkligen vill ha kort hår igen!

Fördelar (med kort hår):

♣ Snyggt, och verkligen inte bara för att Victoria Beckham nyligen kapat sitt utan jag känner mig (oftast) snyggare i kort hår än i längre.
♣ Praktiskt, jag slipper använda balsam. Mitt hår är dessutom inte av en sådan kvalitet att det vill vara långt utan trulsar sig ALLTID mitt bak när jag sover.
♣ Mattias har flertalet gånger nämnt att han tycker att jag ska klippa mig.
♣ Jag vill, vill, vill.

Nackdelar:

♣ Jag sparar ju ut för att gifta mig (har alltid velat ha långa, mörka lockar då) och skulle jag klippa mig nu så får troligen bröllopet vänta ytterligare några år, vill jag det?
♣ Kort hår måste stylas jämt och klippas oftare, med långt hår kan jag alltid sätta upp det om jag inte orkar komma på något annat.
♣ Kort hår gör sig inte efter en dag med mössa (fast gör långt det då?)

Vad tycker mina kära läsare?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jättesnyggt med kort! Hade jag inte lockigt skulle jag klippa mig kortare, nu ser jag ut som ett troll då!

Det finns ju löshår som du kan sätta på till bröllopet =)

Men du är fin i den längd du har nu med.

2008-09-28 @ 12:37:51
URL: http://perfectbynature.blogg.se/
Postat av: Petra

Säger som Sandra, klipp! Clip-on hårförlängning till bröllopet å är det check :)

2008-09-28 @ 20:52:46
URL: http://peppyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0