Med juice i glaset

P3 spelade duetten med Marit Bergman och Titiyo när jag åkte hem från dagis så nu rullar den för fullt här hemma. Marit Bergman sjunger alltid lika fint, den nya duetten med Kleerup är också underbar! Blandar inte in mitt eget förhållande i dem, även om det inte blir någon bio ikväll som planerat. Det beror mest på att min kära sambo har 9 kundbesök innan hans arbetsdag får sluta, bland annat i Klövsjö. Jag sörjer inte nämnvärt för det känns bättre att spara det till någon film vi tror på (som om Patrik 1,5 skulle börja gå HÄR). Istället ska jag och barnvakten jag fixat, hyra film och förhoppningsvis svulla chips. Vill minnas att det börjar någon ny deckarserie på tv också. Hade en "nyttig" dag igår då jag både cyklade t.o.r barnmorskan och sedan gick till Nylunds och hämtade bilen så det får räcka (kände mig sedan svimfärdig hela kvällen och somnade före 21.30). Längtar efter att kunna promenera mera men det är inte värt vilket pris som helst.

Hörde just att män i dubbelsäng tydligen sover sämre än om de sover ensamma enligt ny forskning (har ingen evidens). Det arrgumentet ska jag ta tillvara på då jag igår inte framstod som tillräckligt övertygande till varför jag ville att Mattias skulle ställa tältsängen intill dubbelsängen så att jag skulle kunna vrida och vända på mig som jag vill i den stora sängen... (Som om magen skulle låta mig göra det ändå!)

Skoldag idag. Det är sådana dagar jag unnar mig frukost med både tv och dator igång, idag med juice till järntabletten. Inga lektioner men vi i studiegruppen ska knåpa ihop lite frågor och funderingar inför besöket hos referensarbetsplatsen.

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja den är underbar faktiskt=) Bilen alltså=) Skönt att kunna glida fram utan att oroasig för att bilen kanske ska stanna eller gå av på mitten ; )

2008-09-17 @ 11:09:47
URL: http://caroline-hanning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0