Ännu en dag närmare helg

Inser hur patetisk gårdagens rubrik låter och hur jag felstavat Zoran Soran trots att det var det första smeknamn jag hade på beisen i magen och mycket väl vet hur det ska stavas! Gröt i huvudet kanske för jag fick bita mig själv i tungan för att inte svara att "ja, såhär tjock är man väl inte annars" när klasskamraten med barn på samma dagis som mig imorse frågade om jag skulle ha bebis, eftersom personen i fråga själv var föremål för vilda spekulationer i ämnet under förra hösten och bevisligen vittnar om att det är möjligt att se halvtidsgravid ut "bara ändå". Fast om hon läser detta så måste jag väl erkänna att hon smalnat av en hel del sedan dess så spekulationerna har avtagit (om inte annat så borde hon åtminstone ha fött för längesen nu)...

Jag skyller förstås alla mina fel och brister på hormonerna! Stackars Mattias har fått leva med en lipsill varje kväll denna vecka men å andra sidan så väntar vi ju barn tillsammans så vem har sagt att han inte ska behöva anstränga sig lite extra?! Han slipper mig ju iaf de minst 9 timmar han befinner sig på jobbet, trots att jag tjatar om att han väl någongång ibland skulle kunna komma hem och luncha med mig...

Datorn har hittills hängt sig så allvarligt att jag fått starta om den två gånger så jag törs inte skriva något mer, vill hinna sammanfatta den engelska artikeln innan det händer igen!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Jo då nog finns det en hel del "gravidmagar" utan bebis i! Så det är inte att ta för givet....

2008-09-11 @ 10:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0