Bio i svarta stövlar?

Det glädjer mig att den anonyme läsare som skrev att Patrik 1,5 skulle ha premiär här i stan nu på fredag hade rätt. Så nästa vecka någon kväll blir det äntligen bio och smöriga popcorn! Vi säger hela tiden (mest jag förstås) att vi ska ta vara på att det här är den sista hösten i stan (och med bara ett barn som enkelt låter sig lånas bort) och med både ett biobesök och en komikershow i oktober inplanerade så känns det hoppfullt. Även nästa år kommer vi förstås att kunna tillbringa tid tillsammans i stan och det jag ser fram emot då är att helgerna blir fria igen eftersom vi kommer att kunna renovera när och om vi vill, anytime!

Annars så är jag sjukt sugen på att köpa mig ett par svarta stövlar. Hade samma sug förra hösten och köpte ett par men som jag lämnade tillbaka för att de aldrig kändes helt "rätt", därför har jag ännu inga. Jag har ett par bruna, varma men med väldigt hal sula (och som egentligen är mammas och därför lite för stora) och ett par grå, tunnare i fejkmocka som funkar bra nu i höst men inte när snön kommer och så har jag ett par beiga, vintriga men inte så snygga... Det som bär emot är att jag inte vet hur länge jag kommer att orka dra på mig stövlar innan (om?) magen blir för stor och fötterna för tjocka. Iofs så är ju (minst) halva vintern kvar när graviditeten tar slut... tror iaf att jag ska ta mig en titt på Skopunkten för att se hur dessa ser ut i verkligheten.


Kommentarer
Postat av: Marianne

Jag röstar på de sista!

2008-09-17 @ 16:18:37
Postat av: Sandra

Klart du ska ha svarta stövlar!

Köp 3 betala för 2 =)

Jag hade stövlar hela förra vintern, funkade utmärkt. Och som sagt, du kommer ju inte vara gravid nästa år (nån dag bara kanske).

Vill ha fler svarta stövlar trots att jag köpte ett par härom veckan...

2008-09-17 @ 21:16:38
URL: http://perfectbynature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0