Utfyllnad

Känner att jag just nu ligger ganska bra till med min litteratur (i antal lästa sidor - ej vad gäller förståelsen)- men till det priset att jag inte gjort särskilt mycket annat under de senaste veckorna - så nu har jag bokat in en lunchdejt med Sandra och Alvin imorgon för att få vara lite social. Tills dess finns iaf en 115 sidor lång avhandling på engelska (fast jag insåg glatt att det bara var drygt 20 som behövde läsas) och 18 bandade föreläsningar att roa sig (mig) med. Filerna laggar men jag har iaf tagit mig så långt att jag konstaterat att min manliga lärare sedan dessa inspelningar gjordes har färgat över sitt gråa hår.

Något gnager, tror att jag ska ta mig en cykeltur till solariet och hoppas på att komma på vad det är. Kanske är det bara ensamhet. Middag hos Anna och Kristoffer ikväll tack och lov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0