Supersugen?

Hade hoppats på en lättsam, pinsam komedi i stil med American Pie-filmerna men Supersugen var lååååång och chipsen tog slut alldeles för fort. Mattias och Joel skrattade gott men själv gillade jag Maria Wern på TV4 mycket bättre. Både jag och Joel hann spekulera i om handlingen utspelade sig på Gotland innan vi fick det bekräftat och det är ju alltid kul att ha rätt! Mattias kom hem lagom till filmen och bommade därmed sin tvättid så nu har jag försökt hotta upp mjukisarna med både benvärmare och grön palestinasjal, det känns sådär. Misstänker att jag den kommande veckan kommer att få mycket användning för den svarta f.d klänningen - numera gravidanpassade kjolen eftersom nästa lediga kvällstid tydligen var på tisdag och det mesta redan ligger redo för tvätt. Har fått de låga gravidjeansen nu men de var (förstås) för stora så jag ska ge mig på att sy in dem i helgen, alternativt lägga dem på hyllan ett tag.

Min tanke klockan 05.30 i morse var att "jaha, nu dog han" efter att Mios hostattack som väckt mig tystna tvärt. Det gjorde han förstås inte men när tanken tänts är det svårt att somna om... Gissar att jag snart måste lägga mig igen så att förutsättningarna för att jag ska kunna hänga med i det jag läser sedan stiger.  

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du får fika mer så passar nog snart jeansen. Som jag fikar får jag snart börja använda mina igen, haha! Nej, jag ska nog dra ner på allt fika, jag har varit tjock så det räcker för ett tag!

2008-09-17 @ 13:49:30
URL: http://perfectbynature.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag tycker den filmen är jättebra :)

2008-09-17 @ 20:05:27
URL: http://peppyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0