Suckar

Så tycks internet hemma ha gått och lagt sig på BÅDA datorerna! Ingen av dem vill ansluta sig till något nätverk trots att flera tillgängliga finns så imorgon ska jag ta laptopen med mig till skolan för att förhoppningsvis kunna utesluta att det är den det är fel på. Jag är inte den som lider mest utan har vackert betalat räkningarna på skolans dator idag, men det är ju så lätt att vänja sig vid att varje dag kunna kolla mejlen, läsa bloggar och inte minst hänga med i skolarbetet. Snart måste vi väl ändå skaffa oss något eget för i Böle finns inga grannar att "låna" från, tyvärr.

Vaknade idag för första gången denna graviditet av kramp i vaden och hela gårdagen var ett enda långt knarkande av Novalucol. Tycks dessutom ha ökat flera kilo i vikt på bara en dryg vecka. Försöker att inte stirra mig blind på siffrorna men är man inte heller på topp i övrigt så...

Ska ta nya tag med pluggandet nu, men först ska jag uppdatera mig i mina bloggande vänners liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0