Storm

Går in i vecka 28 av graviditeten idag. Om bara 12,5 veckor är det jul(-afton) men det känns länge för någon som redan drabbats av julkänslor. Låg länge igår kväll och funderade på den perfekta julklappen till Mattias, för ett barn är ju ändå ingenting man kan ge till någon och säga att den får äga, även om det råkar komma mitt i juletid. Jag och mamma har räknat ut hur alla ska få plats att sova här "hemma" för syster Klara kommer hem också, med sin "gode vän". Vet inte så mycket om honom förutom att han är bra på våfflor men jag hoppas att jag hinner träffa honom och inte tvingas tillbringa hela julhelgen på BB - särskilt inte utan Mattias.

Höststormen har för övrigt kommit nu, inte mig emot, Gotland och bilden nedan (för övrigt en av de fulaste jag sett och som mamma hade på sin kamera) känns som en evighet sedan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0