Otålig!

"Vann" ett par mammajeans med låg midja på Tradera i förrgår men ännu har inte säljaren hört av sig, grr! Har aldrig testat låg midja, dvs. utan den där mudden som man annars drar upp över magen, men med tanke på hur ofta jag drar upp och ner byxor på en dag så tänkte jag att det kunde vara värt att testa om det underlättar att inte "fastna" i magen varje gång, som en motivation till att inte bara gå runt i sunkiga mjukisar här hemma.

Av samma praktiska skäl impulsinvesterade jag igår i en baddräkt för en knapp tjuga som jag råkade gå förbi på Lindex. Över 90% rabatt... Jag tillhör dem som aldrig kommer att behöva tatuera in mina barns namn eller liknande eftersom minnena av dem ändå finns där i form av bristningar (fast Mio står för alla hittills) och eftersom jag inte vet hur min figur kommer att se ut nästa säsong så kändes det som något av värde för första gången på minst ett decenium. Måste dock tillägga att det efter den förra graviditeten inte var bristningarna som störde mig mest utan att huden på magen aldrig riktigt ville dra ihop sig igen, och vad gör man åt sånt... Jo, man kan tex investera i en mycket billig baddräkt och hoppas att modet inte hinner förändras alltför mycket över vintern!
De svarta plastkulorna har jag tagit bort och den suddiga bilden har jag lånat här.

Under dagen har jag upptäckt att datorn som tack och lov inte hängt sig något mer istället har börjat bli extra känslig på tangenten "k" så överseende förväntas.

Slut på "lunchen"...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vill oxå ha en baddräkt! Men min kropp passar inte i det. Första gången hade jag jättemage och kunde inte prova, men när de sedan var på halva priset och "magen" låg i vagnen bervid insåg jag hur ful jag blev, midjan försvann totalt, jag så ut som en rektangel.

2008-09-11 @ 13:20:03
URL: http://perfectbynature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0