Min lilla alien krafsar...

...och jag bloggar på en lördag.



Köpte Icas rättvisemärkta rosor till Mattias häromdagen men de höll sig bara fina i några timmar. Kom sedan hem till mamma och pappa idag där pappa igår gav mamma en likadan bukett, fast i rött, och som fortfarande står sig utmärkt. Får väl ta det som ett tecken för att den rosa säsongen är över för ett tag.

Är hos föräldrarna som sagt. Mattias har lovat att gnälla på MIG för bristen på tid till sina egna projekt trots att jag gett honom hela helgen och han istället för att skruva åker på stan och fikar med Viktor. Men det finns ju en morgondag... Här finns iaf både tårta, nybakade kryddskorpor och ännu mera nybakade bullar så jag har inte bråttom hem.

Hade en ambition om att få ta några fina höstbilder på Mio när jag nyligen tog en promenad med honom, mamma, bror och syster, men säg den 2-åring som snällt sitter stilla och poserar? Inte min iaf, så årets julkort blir troligtvis ett där han sover! Några bilder blev det iaf, bland annat på hur han försöker få grannens katt att läsa om de senaste NewHollandtraktorerna.


    

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha, ja det är nog säkrast att ta julkort när de sover. Ibland är det ju störtomöjligt. Och skulle de råka ställa upp att vara med på kort så är man för sen på avtryckaren... 3 av 10 ggr går det bra, men resten får förbli bildliga minnen... :o)

2008-09-27 @ 21:56:47
URL: http://stinur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0