Krångel med kommateckenknapp

Det har inte varit den bästa av helger - fysiskt sett. Jag har haft ont och varit slö i huvud och kropp och med en ständig noja om att lillebror inte längre lever. Antar att allt kan skyllas på någon naturlig förklaring, kanske ska jag likt alla andra också bli förkyld denna höst och kanske är det även så att eftersom jag inte tagit det särskilt lugnt (med promenader och renovering) den senaste tiden så har jag förstås svårare att känna sparkar och buffar från min lilla alien än när jag håller mig stilla. Veckan som är nu verkar dock endast bestå att ett enda stort fysiskt lugn än så länge,
idag - en sammanfattning av intervjun på vår referensarbetsplats,
imorgon och på onsdag - föreläsningar,
torsdag - grupparbete med övriga gruppen och
fredag - läsning av kurslitteratur samt förhoppningsvis även lite snusande av en liten, liten Kiran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0