"Kex och kaka"

Den senaste tiden har Mio begärt både påläggning av täcke, vatten i flaska och sitt får när han lagt sig för att sova om kvällarna men ikväll var det även en ny begäran (rubriken) men som givetvis inte gick honom till mötes. Det är så kul att följa hans utveckling med nya ord och meningar hela tiden!

Besökte Jysk idag och så allvarligt har jag inte kännt av det låga blodtrycket på länge, som i den stillastående kön för att få köpa en ny vaxduk på rea, men snyggt blev det iaf (den är inte alls så blank på riktigt som det ser ut på bilden) även om utbudet i brunt var lika med noll! Blev sen till dagis och träffade därför Carro för första gången på evigheter och när jag sedan kom hem hade M börjat med maten så jag borde väl egentligen tacka expediten på Jysk...

 
Tänkte förhandsboka biljetter till filmen vi tänkt se nästa vecka nu när vi fixat barnvakt på tisdag men snubblade först in på biljetter till andra evenemang och fastnade...! Evenemanget är en hemlis än så länge men det gör frustrationen mindre över att filmen Patrik 1,5 tyvärr inte alls tycks vara på ingående här i Östersund längre! Jag ger det några dagar till, sedan ska jag försöka släppa mitt hopp.



Och det där med designen; jag har så svårt att sitta och vara nöjd med mitt när alla andra förändrar för fullt, härmapa...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker det där med design är jobbigt! Jag ändrar väldigt sällan, bakgrunden är samma som i vintras. Är ju innehållet som är det viktiga!

2008-09-08 @ 19:53:16
URL: http://perfectbynature.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh..patrik 1.5 kommer inte till östersund fören den 26:e :(

2008-09-12 @ 07:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0