Jag SKA hålla mig vaken!

Svt1 kl 21, I´ll be there!
Har för mig att det var denna föreställning (väckelsemöte) som jag, Klara och Sandra såg i Sundsvall samma dag som jag för första och hittills enda gången fått sladd och snurrat av vägen med bil (en gammal Opel så jag skyller på att det inte riktigt synkade när man lade ur överväxeln, för något måste man skylla på...) men Gardell kan det väl inte bli för mycket av?!


Bild

Somnade på en gång efter middagen och vaknade med att M:s bil inte längre stod på parkeringen och ingen av dem har synts till sedan dess. Tänk att man kan bli så trött av att bara sitta stilla och lyssna i ett antal timmar! Fast den första innedagen är alltid värst och jag tror inte att det är värre än vanligt. 12 av 13 innedagar kvar innan jul... Har fått höra en hel del om metoden grön rehabilitering iaf.

Kommentarer
Postat av: Sara

Alldeles rätt! :) Det är Freud som stått för överjaget! Blir lite stolt när ni kunde så mycket! Vore jätteroligt om du ville komma, vi har ju inte setts på evigheter!

2008-09-03 @ 19:47:19
URL: http://mammasara.blogg.se/
Postat av: Stina

Härom dagen satt Arvid och sa:

"Batti"

"Batti"

"Batti"

Vi förstod ingenting, förrän han sa:

"Mio åka hem...Battil"

Det var alltså Bertil han pratade om! Idag sa han samma sak igen, men jag misstänker att Mio inte är hos Bertil idag. :oD

2008-09-04 @ 19:24:55
URL: http://stinur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0