Har jag berättat om min fantastiska son?

Han vars första replik på dagis igår efter semestern var "stor traktor" samtidigt som han visar mellan armarna hur stor traktorn verkligen var. Antar att det gällde Bertils traktor som han tar varje chans han får att åka med i. Trots att "traktor" var ett av hans första ord och han närapå vrider nacken av sig för att följa diverse motorfordon med blicken är han lika snabb att sätta sig tätt intill mig varje gång jag plockar fram sminkväskan och sätter mig tillrätta på golvet framför hallspegeln, för att sedan tigga till sig en dutt på varje kind av foundation-svampen och pudertussen när jag använt dem klart. I morse fick han min tomma niveaburk men istället för att stoppa saker i den som jag väntat mig så satte han genast igång att leka att han smorde in sig, precis som han tydligen vet att jag brukar göra. Älskade barn, du är bäst!



Jag ska förresten buda på en po.p-randig body till lillebror på tradera i eftermiddag så att han kan matcha Mio. Mattias som bara brukar le och sucka åt mina idéer (som när jag köpte björnoverallen) tyckte faktiskt tom att det lät lite gulligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0