En dag...

...med skrivartorka, så jag kopierar utmaningen i Sandras blogg

Fem saker i min frys:

  • Frysta (förstås... fast det står ändå det på förpackningen) blåbär/hallon
  • Storstekar som vi aldrig orkar göra något med
  • Örtblandning Provencale
  • En halv sockerkaka
  • Halva matlådor typ bara ris eller bara köttfärssås som aldrig äts upp utan bara hindrar godare mat från att sparas, inte särskilt genomtänkt.


Fem saker i min garderob:

  • Några hyllor av kläder jag kan ha
  • Desto fler hyllor av kläder som för tillfället inte passar alls
  • White-musk-produkterna från Klara som jag sparar till den första duschen efter förlossningen
  • Obekväma finskor som sällan används
  • En ur ÖP urriven alla♥dagsinsändare från Mattias


Fem saker i min bil:

  • Raggarmusik 
  • Läppsyl 
  • Reklambroschyrer med NewHolland-, Case- och Zetortraktorer som Mio gärna tittar i
  • Mariekex
  • Spännband i massor

Fem saker i min handväska:
  • Plånbok
  • De nyuthämtade biIljetterna till evenemanget jag ska bjuda med mig Mattias på
  • Pennor i massor
  • Novalucol (ett måste vare sig jag tänkt tanken "kaffe" eller ej)
  • Headsetet till mobilen

Kommentarer
Postat av: Stina

Ja visst är det synd att bilden bara blir pixlig, det tycker jag också.

2008-09-10 @ 13:35:24
URL: http://stinur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0