Det verkar bli en kväll vid datorn

Det är sju år sedan jag flyttade hemifrån och slapp min pappas fanatiska sportintresse. Nu sover min bror här och han har ärvt det som jag är evigt tacksam att jag slapp. Leksand-Troja (och Brad Pitt är tydligen inte med och spelar trots att han var med i filmen) 2-0 efter 14 minuter. Jag har heller aldrig letat efter den typen av fadersgestalt i mina pojkvänner så Mattias (som håller sig undan med sina egna projekt på jobbet); jag saknar dig, kom hem och byt kanal!

Det blev förresten inga stövlar idag. Funderar på att satsa på Pumps och benvärmare istället men jag hittade inga (med mönster i sulan) av den typen heller. Än är ju inte snön här, tack och lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0