Det är f-n inte meningen att jag ska ha några svarta stövlar

Skällde på the sambo of mine igår för att hans "skrotbil" tagit vår parkering under natten men ändå inte använt motorvärmaren. Jag fick då ställa mig ute på gatan och hacka mig iväg till dagis så idag hade han både ställt rätt bil på rätt plats OCH stoppat i motorvärmaren åt mig! En viss bil är tankad med liiite för mycket etanol för årstiden... Termometern visade +/-0 utanför dagis i Torvalla, här hemma var det faktiskt 1+!

Vet inte om jag skrivit om de svara stövlar jag var så lycklig över att ha hittat i fredags men nu har iaf den ena dragkedjan gått sönder men det gick inte att laga och inga fler i samma storlek fanns. Får se om jag orkar hålla hoppet uppe i jakt på fler - hur som helst så blir dte inte idag för även om jag nu tagit mig ändå till skolans grupprum så känner jag mig så trött och slut i kroppen att jag bara vill åka hem och kasta täcket över huvudet. Kände ju likadant för en dryg vecka sedan och om förkylningen eller vad det nu är bara ville bryta ut ordentligt någongång så kan jag ju få bli frisk sen! Vet förresten att jag aldrig skrev om Patrik 1,5 som vi tog oss väg på förar veckan. Det känns lite sent nu men den var iaf klart sevärd!

Duffys låt "Warwick Avenue" gick på radion innan jag åkte hemifrån och på vissa ställen i låten finns ett ljud som låter precis som när min mobil mottar sms, jag luras varje gång.

Angående internet så lyckas jag ibalnd få till det hemma och ibland inte... detta inlägg påbörjades vid frukosten där hemma men sedan somnade anslutningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0