Dark Mocha

Min blivande nyans av hårfärg. Hösten är mörk och jag tänker inte vara sämre. Trivs alltid, alltid, alltid allra bäst i mörkaste mörkt men kommer aldrig, aldrig, aldrig ihåg det när det våras.

Stämningen har varit lite allmänt grinig men som ett ljus i mörker så ringde mamma och undrade om vi inte ville låna ut Mio nästa helg... Även om det mest bara kommer att innebära ostörd tapetsering så känns det som en välkommen paus. Veckan därpå ska jag äntligen ta itu med den innestående presenten från M när jag fyllde år för si sådär ett halvår sedan och ta honom med mig på bio. Mamma Mia var inte i hans smak men nu har jag hittat en film som vi båda hoppas på, Patrik 1,5.



Saknar syster Klara och nu kan jag inte längre läsa om hennes liv i vad som "ser ut som hemma men är ett annat land", citat Pistvakt, så om du läser detta kan du väl iaf skriva ett långt och redogörande mejl.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har börjat trivas i ljust hår, men det ska nog mörkna till det snart, bara jag vet hur och har råd!

2008-09-07 @ 21:42:07
URL: http://perfectbynature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0