Borde verkligen inte sitta här nu igen men har man ett så vackert barn så...

Mio har fått en Adidasdress av sin farmor och farfar så innan dagis i morse ville jag såklart fota. Insåg tyvärr snabbt hur Mio är så mycket brunare och finare än mig så jag övergick till svartvita bilder... men eftersom jag skriver om det så får jag väl lov att hänga ut mitt bleka jag även i bild!
För några år sedan minns jag att man pratade om hur trendigt det var att vara blek för det bevisade hur mycket annat man hade att göra än att bara vara ute i solen...! Det är nog en lika dålig ursäkt som att fetma vore snyggt bara för att det bevisar att man är rik och har råd att äta mycket! Dåligt exempel ändå eftersom de fattiga är fetast, men men...



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åh så stor han har blivit Mio !! Jätte fin dress med!

2008-09-09 @ 09:56:25
URL: http://lindgren-jonsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0