Barnbidragsdag!

Och om bara några månader så blir beloppet förhoppningsvis det dubbla...

Jag gillar att bensinpriset tycks sänkas för varje ny dag just nu, och nu när jag har behovet av att tanka! Och pengarna... vi tycks alltid pricka in det så att både mat, bensin (och etanol) och oftast blöjorna är slut lagom till barnbidragsdag.
Jag gillar däremot inte väghastighetssänkningarna, förstår inte varför pengarna inte läggs på att rusta vägarna istället. Tror inte att folk bryr sig nämnvärt om sänkningarna ändå. Försökte läsa mig till hur framtiden ser ut för 87:an men ÖP hade missat den vägen helt så det blir något att upptäcka i eftermiddag!

Ska vara på stan om en timme och här sitter jag fortfarande i underkläderna...

Igår var förresten femte dagen i rad som antalet unika läsare höjdes, kul att folk tycks läsa vad man skriver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0