Aj!

Det verkar som att foglossningarna är på väg tillbaka, lyckligtvis bara framtill än så länge men det är ändå inte så roligt att varken kunna sära på eller lyfta på ett ben i taget. Ingen "kissande hunden" för mig och verkligen ingen påtagning av skor/stövlar i stående ställning och verkligen, verkligen inget snurrande i sängen utan det är bara att varje gång hoppas att hela jag hinner somna innan den sida av kroppen som jag ligger på gör det. Men, men, 3 månader kvar, bara...  

Kommer inte till ro idag, mycket för att pulsen lagt sig på topp och trots en stunds stilla liggande med en bok så vill den inte lugna sig. Kanske är jag nervös över klippningen också eller förväntansfull för att få snusa på Meenas lilla, lilla Kiran. Hur som, så vore det bra om iaf någon bok blev genomläst igen, tyvärr har jag nu gått igenom all litteratur (tror jag) en gång och det känns som en evighet till tentan så jag vet inte riktigt hur jag ska underhålla mig fram tills jag inser hur lite jag fattat och hur snart jag borde börja göra det.

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag röstar på kort, fast nu har du ju redan bestämt dig... :)

2008-09-29 @ 11:36:15
URL: http://stinur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0