Terapi

För själ men inte för plånbok.

"Hamnade" på Skopunkten och en bra stund senare gick jag därifrån med två par svarta stövlar, varav åtminstone ett par bör gå att använda i vinter, och ett par halvhöga kängor med både snörning och dragkedja som alltså går att snöra ut om fötterna sväller - allt i svart. Jag har nu trotsat han där nere som aldrig tidigare låtit mig vara nöjd med de svarta stövlar jag tagit med mig hem utan antingen förstört dem eller ändrat på min smak nästan med detsamma.

Med tanke på att jag förra veckan betalade 399kr för det par jag sedan fick lämna tillbaka så är ju inte 748kr idag särskilt farligt heller, men det är ju ändå 748kr mindre än vad jag hade i morse... fast å andra sidan klarar jag mig förhoppningsvis fram till våren nu.

Bilderna vill inte laddas upp! Nåja, Sandra kommer iaf att få se något av paren ikväll... gissningsvis de svarta, släta "skinnstövlarna" (helt utan sula för halt underlag) som förutom färgen nästan är identiska med de bruna jag lånat av mamma men som alltid varit några nummer för stora och därför inte kunnat användas så mycket som jag önskat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0