Stort beröm till mig!

Har vågat ringa om "praktikplats" nu och av alla myndighetsmänniskor i Ragunda kommun som jag hittills varit i kontakt med så var detta den absolut trevligaste (och den enda trevliga öht som jag kan minnas)! Nu ska jag bara vänta och hoppas på att de hon fört ärendet vidare till är lika trevliga så att jag får vara på Arbetsförmedlingen och studera hur deras arbete och främst deras arbetslivsinriktade rehabilitering fungerar i praktiken, inte minst med tanke på att det finns 56 st i kommunen som enligt uppgift kommer att förlora sin sjukersättning några månader innan jag tar examen... Men ringt har jag iaf gjort så nu ska här firas med banan, kaffe och kaka!

Tillägg en stund senare: Fick tydligen en släng av blodad tand för nu har jag jag även ringt familjerätten (fast rutinsamtal då man vet man vill gör mig inte alls nervös på samma sätt) och bokat tid om en vecka för påskrivandet av faderskapet!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Bra jobbat!!! Är det gravid man ska vara för att få nåt gjort?

2008-10-24 @ 13:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0