Slarv fel

Såg att gårdagens inlägg fick sig en hel dos av sådant jag annars avskyr, stavfel, slarvfel och liknande, för att jag hade så bråttom. Det värsta är ändå särskrivningar och några sådana lyckades jag (vad jag sett) iaf inte med. Bland allt mitt kursmaterial finns tom åhörarkopior, skapade av universitetslektorer (i detta fall en adjunkt, om jag inte minns fel) med särskrivningar, vart är vi på väg? ("På semester, älskling", som mamman svarar i Sunes sommar efter att pappan haft ett liknande utlägg i något ämne jag inte minns)

Tänk om jag kunde hänga upp mig på riktigt viktiga saker här i livet istället, som börskrisen och sånt, men nej då, att störa sig på intellektuella handikapp är och förblir min lott i livet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0