Ska det förändras så ska det väl göras regält?

Därför är bägge bloggarnas designer pillade på.
Kom på skolan och det var strömavbrott vilket gjorde att jag plågats av julkänslor hela dagen. Och en längtan efter Mio som växer sig allt starkare. 2 dygn kvar nu. Tänker inte låta det bli någon vana att ha honom borta så länge.
Vill göra designen julröd men jag vill tro att jag hinner ändra mig igen på tio veckor så jag avstår.

Roomservice,
Grey´s Anatomy,
Generation fett... det går minsann ingen nöd på mig trots att jag är ensam. I graviditetens dagar är tv-tittande i allra högsta grad ett eget intresse och inte en brist på andra.

Nu kom mitt stora ♥ hem och ska slåss om uppmärksamheten.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Men du! Hur stavar du egentligen till rejält? :-)

2008-10-17 @ 15:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0