Out of focus

Flera av mina grannar har här i veckan kommit hem med pizzakartonger vid denna tid. För sent för lunch och för tidigt för middag... hmm...

Jag är så sjukt rastlös men sitter ändå fortfarande osminkad och i mjukisar framför datorn/högen av böcker och papper till tentan utan att få någonting gjort. Jag diskade medan lunchen lagade sig själv och jag har faktiskt lyckats få skrivaren att skriva ut två papper från den bärbara datorn (har egentligen inga installerade drivrutiner) med en sammanfattning jag gjorde igår över begrepp och vad som står var i bok/pappershögen (eftersom allt får medtagas på tentan så kan det kanske vara bra med någon struktur över dem). Har även uppdaterat mig i hur det går i den livliga diskussionen i min klass över ifall webbasserade föreläsningar eller "live" är bäst, att de orkar för det gör inte jag. 

Har faktiskt lyssnat på Lars Winnerbäck och Mellissa Horns låt "som jag hade dig förut" minst 20 gånger också.

Tänkte ha åkt och solat för jag kan behöva lite ljus men jag vill åka på Barnens hus också, och hämta Mio tidigare än vanligt så vi hinner steka raggmunk och äta innan pappa kommer och tar honom... men mest av allt borde jag läsa ännu mer förstås, suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0