Onsdag (och den sämsta rubriken på länge)

Nog för att jag är 31-veckorsgravid och nog för att jag säkert gått upp åtminstone 6 kg vid det här laget (vågen står så långt in under sängen och de grymma foglossningarna som drabbar mig så fort jag försöker sära/lyfta på benen gör att jag liksom inte kommer åt att hämta fram den, kanske lika bra det) men varför måste det innebära att mina svarta (vanliga) jeans knappt längre går att dra upp över lår och rumpa?! I kombination med att han som sköter tvätten i den här familjen allt oftare lyckas boka tvättid när han sedan inte är hemma och kan tvätta gör att plaggen jag har att välja på krymper för varje dag. Har iaf tvingat på mig ovan nämnda jenas idag för även om jag inte känner mig särskilt snygg utan mer som en stor och fet gris så ska det f-n inte behöva synas!

Åter till övandet framför spegeln inför morgondagens seminarie och opponering...

Trodde förresten att jag lyckats fynda en av de dyrare böckerna till nästa kurs billigt på blocket men det visade sig att jag bara kommer att tjäna ca 30kr mot att köpa den ny (och affären var nästan klar när jag upptäckte det)... Fast 30kr är ju mer än ingenting iaf.

Kommentarer
Postat av: Sara

Har ett nytt förslag! Ett BI! Svarta strumpbyxor, så tar du en gul tshirt o målar svarta ränder på, en gadd bak i rumpan och antenner! KLOCKRENT!!! :D

2008-10-22 @ 09:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0