Om si sådär 7 timmar till...

...blir det Böle nästa.

Och om jag länkar till dagens inlägg i husbloggen (klicka här) så kanske det förstås att jag inte har någon ro till att få så mycket skrivet här...

Är ensam hemma med Mio, vi har ätit riktig gröt och ska bege oss till affären så snart jag kan slita mig härifrån. Under tiden går Mio omkring med två nyckelband runt halsen och leker att nycklarna är verktyg som han lagar leksaksbilarna med. Tror att vi ska åka en sväng till de stora vitvaruhusen i eftermiddag, något måste man ju göra för att få timmarna att gå och särskilt mycket plugg tror jag inte att det blir idag.

Som svar på en kommentar: ja, det är självhäftande plast som jag satt på datorn, är alldeles för snål för att köpa något "riktigt" skin. Jag fick tom beröm från min sambo trots hans skeptis innan (som alltid när jag kommer med för simpla idéer).

Kommentarer
Postat av: Petra

Tack! Lycka till med köket nu :)

2008-10-03 @ 15:12:08
URL: http://peppyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0