Och en timme senare



Timmarna går riktigt långsamt just nu men ändå får jag inget gjort. Fattar inte vad jag läser och kommer mig aldrig för att ens gå på affären, trots att jag lovat mig själv att handla något litet fredagsfika. Vill bara åka till Mio och busa och leka och kramas och pussas. Bilden på honom är tagen för snart ett år sedan och sedan dess har håret hans vuxit vill jag lova och tur är väl det för gissa vem som alltid vill ha sig lite vax eller spray när jag varje morgon skapar frisyr?! Men nu är det ju en vecka sedan han hade chansen senast.

Har ni sett reklamen på tv för crimemedicine.com där de säger sig sälja medicin på internet? Jag blev (förstås) väldigt skeptisk redan första gången jag såg den (för inte ens tv3 kan väl tillåtas sända en reklam med sådant budskap, trots alla meningslösa fetto-program) för det finns ju verkligen inga garantier för att man får hem det man beställt - och börjar man sedan äta av något som lika väl kan vara torkad målarfärg så säger det sig ju självt att vad som helst kan hända. Har kollat in hemsidan nu iaf och det visade sig mycket riktigt vara information för hur Apotekets försäljningsmonopol på läkemedel bör behållas och om en del av allt det som kan hända dem som beställer från alla oseriösa hemsidor som tydligen finns. Sevärt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag gillar den reklamen. Hemskt om man kunde köpa medicin hur som helst ju.

Hoppas du får en trevlig helg och massor med Mio-mys =)

Kan tänka mig hur mycket du måste sakna honom!

2008-10-17 @ 14:58:36
URL: http://perfectbynature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0