Morgongympa för gravid

Gick till bilen.
Körde med Mio till dagis.
Gick in och lämnade Mio.
Gick ut igen och körde vidare mot den billigaste av tankomater (utan att göra reklam).
En femhundring och ett telefonsamtal senare (träning av simultankapaciteten) körde jag vidare till M:s jobb.
Stod och tittade på medan han fyllde glykol och bytte en lampa till ett av lysena i bagageluckan inför besiktningen på måndag.
Fick en puss och körde sedan hem igen och där väntade frukosten.



Har tänkt att jag under dagen ska ta ett seriöst tag i det där med att söka "praktikplats" borta i ingenmansland (Ragunda) inför kursen i arbetsplatsförlagda studier. Vet av erfarenhet att fredagar inte är pluggdagar i så jag ska luncha med mamma och sedan beta av den långa listan av ärenden på stan istället - men dit är det ändå några timmar kvar.
Insåg i morse att av de av Mios kläder som inte ligger i tvätten så är det inte längre många ärmar eller byxben som når ner, han är ingen ´92:a längre så garderoben behöver en uppdatering. Själv ska jag ge mig i kast med halloweenutstyrseln och att inhandla pyssel till julkorten som ska komma på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0