Lillebror, du längtas

 V 30, med kläder. V 25 och 30 utan.


Trots att både Torvalla och Odensala MVC säger sig följa det rekomenderade programmet över när besöken ska ske så har nästan inga besök skett under samma vecka både med Mio och denna gång och det gör det lite svårt att jämföra.
SF-måttet ligger nu i v 29+ på 28cm och med Mio låg det på 26cm i v 27+ och på 29cm i v 31+ så jag antar att magarna är ungefär lika stora nu, lillebror ligger iaf mitt på kurvan och hans hjärtljud på 140 slag/minut. Min vikt ligger fortf ca 10kg under förra gången men jag har gått upp 5 nu och väger 64. Blodtrycket var återigen lite lågt på 100/62 men HB:t ligger på 123 och det är en positiv ökning. Jag mår relativt bra och min kropp tycks göra detsamma, även om diverse känningar av fogarna, den allt större kroppsvolymen och alla de härliga (och inte fullt så härliga) sparkarna gör det oundvikligt att inte minnas mitt tillstånd.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken putmage! Jättefin!!

2008-10-13 @ 10:09:09
URL: http://perfectbynature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0