Lilla jag har bjudits på fest.

Anna och Maria vill att jag ska vara med och leka och jag vill så gärna infinna mig i någon sexigare förklädnad än som äldre man med regäl ölmage (och tuttar). Så vad är sexigast, en fet kossa eller en fet gris?
Nej, skämt å sido så vet jag att Sara hade samma problem i fjol och slutade som städtant/hemmafru men jag funderar på att kanske vara
√ en kvarleva från the 80´s (har lånat en knallgul lång t-shirt av Klara som aldrig känns "rätt" till vardags och som dessutom snart blir för liten),
√ en hon-djävul (min standardmaskering på halloween)
√ eller bara att sminka magen till en pumpa och låta resterande jag vara svart och neutral.
Andra förslag? Ska ta mig en repa på stan med mamma på fredag så jag ska kolla lite extra då. Har aldrig burit peruk tidigare så det känns lite lockande men är det prisvärt för en kväll? Insåg just att om jag inte hittar kurslitteraturen till nästa kurs begagnad så kommer 1200kr att läggas dit...

Kommentarer
Postat av: Sara

När man väl kom in i tänket var det rätt roligt att klä ut sig som gravid! När jag va hemmafru så trodde många att min mage var en atrapp o raggade på mig! vrålskrattar Jag röstar på tomte! Kanske kanin? Bert Karlsson? Hahahha..

2008-10-21 @ 20:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0