Kan man shoppa sig lycklig?

Jag har iaf gjort ett försök. Gav upp allt vad pluggande heter för det är bara att inse - fredagar är inte pluggdagar och särskilt inte när det börjar nalkas eftermiddag. Gjorde mitt ärende på Östersundsbostäder, konstaterade att Living gått i konkurs och fortsatte sedan mot diverse andra inredningsaffärer innan jag tomhänt betredde Åhléns. Där hittade jag däremot både tyg till köksstolarna i Böle och en present till min karl - för har man ett så snyggt kök som honom så förtjänar man minsann något snyggt att ställa där i (även om den fyndades för halva priset och det nog är jag med min kärnfobi som glädjs mest)!  
Den jag hittade är inte precis den på bilden men hyffsat lik.




'Regält' verkar förresten vara ett av få ord som jag inte ens ser att jag stavar rejält fel... Tack Marianne för påpekandet!

Önskar nu alla en trevlig helg, oavsett den kommer att spenderas i drömmars hus - som för mig - eller ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0