"Isking"

Det är så häftigt att få vara med om ett barns uppväxt och när det handlar om ens eget barn så blir det ju bara ännu häftigare! Mio snappar just nu upp och härmar massor av ord och uttryck, som idag när kom han in och ropade efter "isking" (=älskling) och precis som när Mattias kan stå 10 meter bort på en folkfylld affär och ropa detsamma så var det mig han menade. Sånt som får en att smälta.  

Är annars i en svacka som jag inte tänker dela med mig av så jag återkommer när jag repat mig...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!

Ska vi ta och ses nåt i veckan? Känns som att tiden går alldeles för fort och snart bor du ju verkligen inte på gångavstånd längre.

2008-10-26 @ 21:20:52
URL: http://perfectbynature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0