Happy halloween


Satte för första gången en kniv i en pumpa i helgen och resultatet blev ju inte alltför pjåkigt...

Ikväll är det fest. Minns inte när jag senast var på fest så jag är laddad redan nu, men på systemet igår ville jag bara lägga mig ner och gråta en skvätt för jag ville ha vin men tydligen finns inget vin med mindre än 0,5% alkohol och det är det inte värt. Tänkte satsa på Falcons 0,0%iga öl istället men den var slut på Coop som är det enda ställe jag hittat den på... Har två burkar hemma iaf men jag ska kolla på mataffärerna i centrum sedan. Lunch på stan med Sandra om en timma och så ska kvällens kostym kompletteras med känselspröt. Mattias vet fortfarande inte vad han ska vara men han har sparat sitt helskägg i flera veckor nu "utifall det kommer behövas". Vi är lite oense i frågan om hur snyggt det är men jag lät honom iaf ta på sig både den andra halvan av vårdnaden och faderskapet om lillebror imorse.   

Ska ringa och höra hur det går för Misen hos mommo.

Kommentarer
Postat av: Sara

Fast 0,5% vin är helt ok att dricka! Det räknas som alkoholfritt! :)

2008-11-01 @ 10:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0