Finally!

 

För en tia ungefär så har jag pimpat min dator, vad tycks? Själv är jag ungefär lika nöjd som med mitt nya, korta hår! Och med att Internet allt oftare har börjat fungera här hemma igen, idag går det ju tom att ladda upp bilder!

 och  har en ensamkväll ikväll och äter gröt.
Mio leker med sina koppar och fat och jag får vackert smaka, "ät mamma!". För en stund sedan åt vi resterande hamburgare sedan igår men han tycks ha glömt det nu... Dagis har stängt imorgon så jag misstänker att det blir några portioner låtsasgröt även då.

 
En salig blandning av nya skor och stövlar från när de låg ute på tork efter att ha imprengerats. Alla är ju svarta egentligen men i svartvitt format ser de mest gråa ut tyvärr. Är fortfarande nöjd med dem och inga skador har skett... fast så har ju två av paren inte använts än heller...

Ännu ett grattis levereras härmed till syster Klara som fyller 21 idag!

Kommentarer
Postat av: Catherine

Jäklar vad snygg datorn blev. Du är bra på att pyssla och få ideér. :-))

2008-10-02 @ 18:46:56
Postat av: Johanna

Supersnyggt! Hur gjorde du med datorn? Är det vanlig självhäftande plastfilm?

2008-10-03 @ 09:27:36
URL: http://www.maersta.se
Postat av: Stina

Verkligen sketasnyggt!!!

2008-10-04 @ 20:55:27
URL: http://stinur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0