Det dominanta belöningssystemet

Har läst igenom grupprapporten ännu en gång (deadline på söndag) OCH ringt dagistanten på Ragunda kommun eftersom vi ännu inte ens fått någon bekräftelse på vår dagisansökan än (fast för fattiga kommuner kanske sådant blir för dyrt?), så nu vill det dominanta belöningssystemet jag dras med att jag ska unna mig en stunds slösuftande/bloggande i väntan på lust och energi till resten av alla "måsten". Sagt och gjort.

Gårdagens show var underbar. När jag letade efter bilden till gårdagens inlägg så hittade jag ett blogginlägg där det klagades på Måns Möller och även om han kanske var den sämsta (=minst bästa) så förtjänade han inte den kritiken. Frågade Mattias på väg tillbaka till bilen vem som var bäst och han svarade Soran, vilket jag är beredd att hålla med om, mycket för hans parodi på sången som Björn Gustafsson sjöng om Carina Berg på schlagern, fast som nu handlade om Björn. Stackars Nilas, så många sammandragningar som jag fick av alla skratt!

På dagens agenda står ett besök på Östersundsbostäder för att hämta en ansökan om andrahandsuthyrning och en titt över hur fonderna står till nu när våra garderobsdörrar bytts ut, samt att inhandla vad som krävs inför morgonens middagsbjudning och resten av helgen. Sedan ska jag åka "stattbil" (lastbil) med M och något som hans pappa köpt bort till Misen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0