BråttomBråttom

Behöver sällan aktivt stressa nu för tiden men jag känner att sitter jag här mycket länge till så kommer jag inte att hinna infinna mig på skolan till kl 09 som planerat. Grupparbetet blev klart (?) igår så jag gör ett försök att fördriva resten av veckan utan den påtalande ångest som skulle kunna komma om jag bara sitter hemma och känner att det är för tidigt att börja med tentaläsningen men för sent för att komma på något annat, som att vara social...  

Spelade Geni med M, lillebror J och Viktor igår kväll och jag kom faktiskt tvåa - trots det där graviditetssyndromet att ALLTID tappa fokus, att Desperate hann börja (och jag har ju missat de senaste två avsnitten) och att flamsandet satte in regält. Stackars Nilas (jag övar) så mycket som jag skrattade. Joel vann.

Är sugen på att börja shoppa julklappar men i år SKA jag bara handla till Mio och Mattias, och möjligtvis/förmodligen något till familjen eftersom vi ska fira där (om inte BB). Köpte den allra första julklappen, ännu en bok med traktorer till Mio, häromdagen och eftersom han inte kan läsa så törs jag skriva det här... Det ska dock bli den enda bok av denna typ för han har dem egentligen i massor men denna var billig och så liten i formatet att den kommer att passa bra i bilen - och han älskar dem ju.

Lite tonårsnostalgi hinner jag visst med.



BIlder från CDon.
Badrummet nästa!
Känns skönt att veta att jag iaf stoppade i motorvärmaren igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0