Ännu en morgon och världen är vit

Tog en sväng till OnOff igårkväll och nu hade julkorten kommit! Mattias försökte förgäves att sladda med "min" bil eftersom det snöade och därför borde vara halt, men antingen så var det inte det eller också är det underbart bra vinterdäck som vi skaffat oss. Jag hoppas förstås på det sista för jag insåg lite panikartat att skulle jag få sladd och landa på taket när jag kör så skulle kombinationen av stor mage - stor ratt, göra att mina chanser att ställa ner (upp) fötterna vara minimala! Åtta veckor kvar och jag vill inte ens tänka på vilken invalid jag skulle bli om jag med mina foglossningar (ännu ingen märkbar effekt av akupunkturen) skulle halka till bara så lite, även utan bil... Men det känns ändå lite mysigt med snö! I år ska jag inhandla och griljera skinkan tidigt, göra godis och baka pepparkakor och allt sånt tidigt så jag inte riskerar att missa något om jag hamnar på BB i jul.

Nu till studierna, tenta om en vecka. Case management, grön rehab, supported employment, samverkansmetoder, utvärderingssätt, framgångsfaktorer, friskfaktorer...

Fick förresten till 12 eller 13 julkort igår kväll och det där med att göra alla likadana sprack direkt, jag är helt enkelt för kreativ...! Ikväll åker Mio till mommo och moffa så då blir nog resterande kort gjorda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0