Wishes

Mio, 28 månader, har ännu inte lärt sig skriva. Han har ännu inte förstått vad julklappar är eller vad önskningars vara kan innebära, så jag tar mig friheten att föra hans talan:

Kläder i stl 98, främst byxor (helst jeans) och pyjamasar.
Duplo, gärna något med brandbil eller djur.
Verktyg (som helst inte låter)

Min egen önskelista ser ut som följer (om nu Mattias läser, för frågar gör han inte):

Presentkort på kläder. Garderoben jag hade som "smal" känns lite trist numera.
En termosmugg.
Massage, aldrig fel och dessutom gratis.
INGEN bebis. Alla andra dagar går bra men ett julaftonsbarn är inget jag önskar. Kommer förstås att tacka och ta emot om nu lillebror själv vill något annat, men men...


Tror att jag ska surfa in på Tradera och titta till dagens utbud. Mattias är borta ikväll igen men med tanke på all den tid jag misstänker att vi kommer att få för att nöta och slita på varandra efter jul så försöker jag att inte klaga, och dessutom fungerar internet och jag behöver inte ens slåss för att få nyttja det...




Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin din blogg är nu. Juligt och enkelt! Min stil!

Klart vi ska ta en fika nästa vecka. Tisdagen är jag fullbokad men onsdagen skulle passa mig perfekt =)

2008-11-18 @ 19:51:27
URL: http://perfectbynature.blogg.se/
Postat av: Sandra

Perfekt!!

2008-11-18 @ 20:33:00
URL: http://perfectbynature.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är ju roligare att läsa bloggar än att läsa arbetsrätt!



Snyggt - enkelt och stilrent - vinner i längden!



Verktyg (som helst inte låter) - verkar väl höra till kolumnem för Mammans julklappar..... eller?



Vad gäller kommande förlossning så kan jag lugna dej med att de blivande barnmorskorna tränar att sy på/i gristungor i sin utbildning, känns det tryggt? :-) Ja man ska aldrig sluta att förvånas.....

2008-11-19 @ 08:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0