Så var det med det

Inget tentaresultat idag heller verkar det som. Har inte brytt mig särskilt mycket de senaste veckorna men nu när det är så nära så börjar jag bli otålig!

Sov till 08.30 efter att Mio gallskrikit i ottan för att hans pappa ville borsta hans tänder med vuxentandkrämen och vid samma tid försökte lillebror åter igen att ställa sig upp, trots att jag låg ner och trodde att jag aldrig skulle lyckas somna om igen, men men, det gick till sist. Fick till skillnad från igår behålla frukosten men jag fick sedan strula med skrivaren en åtskillig stund då den vid varje omstart automatiskt väljer "nej" istället för "ja" på frågan om att skriva ut allt i svart, så alla mina 60 sidor matades både in och ut i enbart vitt innan jag förstod vad som var fel. Mattias kom sedan hem och lunchade och efter det så "hamande" jag här på skolan igen, och snart tror jag bestämt att det är dax för kaffe. Det var min dag det... Mattias var förresten inte alls så främmande inför tanken på att lämna på dagis alla de 17 arbetsdagar som återstår innan jul så jag gissar att det blir jag som får äran att steka pyttipanna till middag innan vi sedan åker till Böle med glögg och tillbehör i lasten. Jag ska pynta imorgon och sedan mysa ordentligt med adventsfika på söndag.

Om snön ligger kvar så ska jag försöka mig på årets skoterpremiär också (om jag får plats), grabbarna gjorde sin redan förra helgen men jag har som sagt min kvar. Tror att jag kommit på en någolunda bra kombination av julklappar till Mattias också så nu är det bara att shoppa dem kvar, men något ska jag väl ha kvar till vår officiella julklappsinhandling på stan den 5:e (och det finns faktiskt inget samband mellan dem och skotrar trots att bägge ämnena nu behandlas i samma stycke). Själv har jag utifrån gårdagens reklam satt upp dessa på min önskelista: (collage efter bilder från Cervera)


Kommentarer
Postat av: Klara

Jag ser inte vad det står under bilderna, så det blir nog en halmhäst istället.

2008-11-29 @ 12:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0