Paus i julklappsinslagning

Dålig pluggdag idag så jag drog med M på julklappsshopping i Odenskog och en klapp var kan nu bockas av från oskrivna listor. Fick paketet från H&M också så Mio har fått sin cardigan (manekängar i den på bilderna) och resten av kläderna väntar på inslagning.
Trött och ont så gott som överallt men M överaskade med lussekatter och choklad igår kväll så på den fronten är allt på god väg framåt (läste i dagboken från när jag väntade Mio och tydligen så var jag lika ledsen och besviken på hans, i mina hormonstinna ögon,  bristande intresse även då, så det går väl över om någon månad...).





 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Vilken snygg cardigankille!

Lugn, vi ska ta hand om dej till veckan, du ska få gå på spännande föreläsningar(arbetsrätt) i två hela dagar, men framförallt ska vi äta goda luncher, fika gott, "shop until you drop" på Birsta(finns ju rullstolar att låna på IKEA), fika och titta på TV, sova på hotell och äta hotellfrukost(om än budgetvarianten). Vi bär, masserar, matar med choklad o ser till att du har det bra, kör med oss! Vi gör allt det M inte kan göra då!

Dina studiekamrater gm Marianne(gissar att de är med)

2008-11-26 @ 09:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0