Partaj del 2

Kom i säng vid 02.30, ganska övertygad om att det inte blivit så sent tidigare under denna graviditet - och förmodligen inte kommer att bli igen heller (surt att vakna pigg kl 8 sedan för jag antar att det kommer att bli märkbart senare under dagen). Hade jätteroligt och led inte alls av att sakna berusning, något jag varit lite orolig för innan. Tyvärr blev jag jättettrött mot slutet så jag vet inte hur väl jag lyckades förmedla värdinnorna om hur trevligt jag hade innan...

Mattias, med kvällens sämsta utklädnad (?) hann med att prova en hel del andra (utklädnader) och själv vann jag både introtävlingen (27/40) och den officiella hand-handleken (18p). Det fanns ju förstås de som senare under kvällen tog upp leken igen bara för att kamma hem en sista ynka poäng upp till 19 men den officiella versionen vanns som sagt av mig! Tillsammans med honom jag skulle röstat på om man fått rösta på kvällens bästa outfit, värdinnans man K i för korta hängselbyxor, töntig peruk och minst lika töntiga glasögon.








Frukost och en tur till Änge och Mio väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0