Monstertenta

Insåg så snart jag fått tentan i min hand och börjat skumma igenom frågorna att detta är verkligen inte en tenta som jag vill göra om och nu, drygt fyra timmar senare med en regält stel och ond högerhand så är jag ännu mera övertygad. Därför hoppas jag förstås att mina nio inlämnade sidor åtminstone ska ta mig till ett godkänt resultat och eftersom jag inte ser det som någon omöjlighet så tänker jag inte ställa in mig på någon omtenta förrän om jag får ett rött "F" hemskickat om si sådär tre veckor. Har aldrig suttit så länge på en tenta heller och det känns inte omöjligt att vissa inte ens hinner skriva klart innan tiden går ut kl 13.

Ska åka hem för lunch och kanske en powernap nu, sedan ska jag fundera över om jag och Mio ska satsa på att åka till Böle redan ikväll eller om vi ska vänta tills imorgon (M jobbar där borta idag och imorgon). Hur som helst så ska jag nu inte öppna en enda skolbok eller studentportal innan måndag då nya tag med arbetsrätt väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0