Idag lördag

Såg att jag fått kritik för att bildtexterna i förra inlägget inte går att läsa (och Klara var tydligen inte smart nog att använda länken och läsa hela katalogen istället) men som sagt så önskar jag mig bara julklapp av Mattias (och Mio kanske) så det gör detsamma.

Är i Böle där termometern visade -16 imorse, och inne i köket var det 14 (+). Pysslar med en adventsljusstake och med att sätta snören i alla de julgranskulor jag köpte i fjol, fast just nu är det besök hos svärföräldrarna som gäller. Skoterpremiären har ägt rum och de elektriska adventsljusstakarna/stjärnan är på plats.

Kommentarer
Postat av: Klara

Bloggar ska förenkla världen, inte försvåra. Mio är 104 i storleken eller?

2008-11-30 @ 14:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0